Hercai88 Bn artık herseyden yedirmeye başladım. Biz yerken masayı dagıtacak yoksa veriyorm agzına anca o zaman susuyor. Yine ona özel öğünler hazırlıyorum ama kendimz yerken de herseyden tadıyor. Bugün mısır haşladım tane tanr kendi yedi elleriyle. Tarhana corbası yaptım domatesli onu yedi. Akşamları yulaf unu ve suyu pişirip ne meyve varsa onu ekliyorum . Sabah yumurta sarısı yoğurt pekmez . Ne varsa. 😏☺️