EceVeAnil Bebeğim 5 ay 10 günluk gece çok sık kalkıyor ya geri de uyuyana kadar 1 saat geçiyor ikna edemiyorum naptiysam yatiriyorum ağlıyor hemen kucağıma gelmek istiyor. Sabaha kadar da kucakta olmaz ki ben de uyumak istiyorum artık. Sizler neler yaptınız? Bu alışkanlık mı oldu acaba benim oğlanda yoksa zamanla geçer düzene girer mi? Bazen kucağından düşürecek gibi oluyorum içim geçiyor. Allahım canlarıni Sağ etsin inşallah geçer düzelir ya🙏🙏
Oznur_0708 EceVeAnil tek çare uyku eğitimi şu zamanda verdin verdin zaten sonra çok zor ve hep böyle gider
Mamastuna EceVeAnil alışkanlık olmuş, uyku eğitimi aldık uykuları daha düzene girdi, ama ilk hafta eğitim zorlu geçiyor sonra kendi kendine uyumayı öğreniyor ve geceleri dah az uyanıyor
Denizanasi92 EceVeAnil geçer canım alışkanlık da olmus olabilir bilmiyorum ama olmayabilirde. Ben de böyle her huzursuzlukta huy edindi diye kendimi yıprattım. Eşim yardım ediyordu dönüşümlü kalkıyorduk.
EceVeAnil Mamastuna ucretli mi aldınız acaba? Şimdi uyku eğitimi desem kırk yerden muhalefet olur. Bizim zamanımızda uyku eğitimi mi vardı diye.
Mamastuna nazlimom_ Melodi uykudan aldık, 4.ay bizde felaket geçti, 1 aydan fazla da sürdü, oğlan 7.ayına yaklaşırken eğitimi aldım, hem desteksiz uyuyor hemde uykuları uzadı, tabi bebek bu arada kalkıyor uyanıyor ama eskisine göre çok çok gelişme var
EceVeAnil Denizanasi92 ay inşallah geçer ya eşim de hiç yardımcı olmuyor canı sağ olsun tek başıma uğraşıyorum sabaha kadar.