Günaydın güzel anneler size sormak istediğim bir konu var ya ben tam 7 ay önce sezeryen dogum yaptım ve o sürecden sonra şükğr toparladım fakat şöyle bir sorun var dikiş kısmımda sürekli şişme ve acı oluyor ic camasırımın ipi bile o kısma denk gelse o sivircemi tam emin olamadım dakat aşırı bi acı be sürekli şişmeler meydana geliyor kızarıklık ve hasasiyet cok fazla ya canımı çok sıkıyor bu durum sizce napmalıyım başına gelen varmı iltahamı var diye düşünüyorum ama dikiş lerimde igleşmesi vs gayet iy durumda neden böyle şeyler oluyor ki ama hepde sag kısmımdan başlayan kısım da kızlar ee genel temizlikde oluyor tertemiz tutuyorum oramı ama fayda etmiyor budurumu yaşayan oldumu hic araştırdım ama dogru dürüst cevaplar bulamadım ona göre hastaneye gidiyim diyorum sizler ne dersiniz🥺🥺