1yarendemir 8aylık olacağız fakat dışardan da beslenmemize rağmen gece çok mamaya kalkıyoruz, varmı önerileriniz hanımlar gece yatmadan hazırlayıp verdiğiniz olumlu sonuç aldığınız mama tarifleriniz?
Eylulllllll 1yarendemir alışkanlıktan kalkıyorlar . Benimkisi de gece 2 kez besleniyor mama ile . Kademeli azaltılarak kesmek gerekiyor lakin ben 1 yaşından önce düşünmüyorum kesmeyi . Hekimle görüşmedim tabi daha bu konuyu , naçizane fikrim