Kızlar merhaba ben dogum yaptıktan 7 ay sonra rgl oldum ve bir sonraki ay olmadım. İnternette düzensizlik olur yazıyor varmı başına gelen ? Evlenmeden öncede 2 ayda 1 olurdum evlendikten sonrada düzsizlik coktu. Polikstik over yok bende ama niye olmadım anlamadım. Ya