Son 3 gündür bisey oldu cocuguma geceleri saat başı agliyo sebebini bilmiyorum yaşayan var mi bu sık uyanmazdi ateş yok dis yok ağrı kesici falan ise yaramiyo doktora da gittik dis geliyo olabilir dedi atak haftası da değil. Ama program iki gün önce uyumak istemeyebilir bebeginiz demiş kızlar duan sabah 5 Vala bittim yaşayan var mı nolur kısa sürüyo diyin büyüdükçe düzelecek derken neden kötüye gidiyo bu uyku!