Kızlar merhaba
Bebeğim 18 aylık ve hiç ama hiç durmuyor yanından ayrılmama rağmen günde en az 3 defa kafa üzeri düşüyor koltuktan düşüyor koltuk üstünde koşuyor uca geliyor dengesini sagliyamiyor kafa üstü düşüyor büyük oyuncaklarin üzerine tırmanıyor masa sehpa ünite nereyi bulsa çıkıyor elimden yemek yemek istemiyor ver ben yiyeceğim diyor verince de yemiyor iki kaşık alıp etrafa saçıyor pirizlere ulaşmaya çalışıyor düşüyor koşuyor koşuyor ev içerisinde dengesini kaybedip düşüyor çok korkuyorum beynine birşey olucak diye neden böyle bu normal mi lavaboya bile gidemiyorum ya düşüyor bir yerden yada bacağıma yapışıp ağlıyor kucak istiyor yemek yapamaz iş yapamaz haldeyim daha önceleri de bu şekildeydim fakat şuan daha fazla gözümü ayirsam birşey oluyor yanında olmama rağmen durduramıyorum avazı çıktığı kadar bağırıyor beni bırak diye durduramıyorum hiçbir şekilde 30 sn yerinde oturmak istemiyor sürekli oraya buraya çıkayım evi dagitayim tehlikeli manevralar yapayım derdinde sanki bu normal mi akıl verin yapma düşersin diyorum gözümün içine baka baka yapıyor ve düşüyor cildiricam evde ne var ne yok kaldırdim yinede birşeyler buluyor düşürüyor kendisini akıl verin ne olur deliricem artık