İyi geceler arkadaşlar , belk başına gelen olmştur diye yazıyorum . Banada yardımcı olursunuz . Oğlum sünnet ve testis indirme ameliyatı oldu 20 aylıkken . Genel anestesiyle . 1 ay geçti pipi ucu daralmş ve dışarı çıkmıyor . Tekrar sünnet olucak . 2 ay içinde 2 defa narkoz almasına mı üzüleyim o süreçi baştan yaşayacağımama oğlumun acı çekmesine mi . Kii artık hastaneyi görünce bile ağlıyor . Nasıl oğlumu o ameliyathane kapısında bırakıcm hiç bilmiorm . Çok zor bi durum . Yaşayan var mı bu 2. Sünnet mevzusunu acaba