Oğlum 17 günlük kilo alımı normal ilerliyordu ama son 2 3 gündür gece ağlayıp uyanıyor 10 dk emip uyuya kalıyor ve uyanmıyor karnı tam doymadığı için de 1 saat sonra tekrar ağlıyor ve yine 10 dk emiyor ama ben hiç dinlenemiyorum önerisi olan var mı gıdıklasam da huzursuz da etsem uyanmıyor