Göğüsümde enfeksiyon var ve antibiyotik tedavisine başlandı. Emzirirken çok şiddetli ağrım oluyor bayılacak hale geliyorum :( kan gelmeye başladı ayrıca göğüsümden internetten bakınca farklı sebepleri de oluyormuş kanser gibi :( bebeğim 2,5 aylık çok küçük daha bu durumu yaşayan var mı ?