Hayırlı gecler dilerim herkese çok üzgünüm bana yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar benim yavrum ishal oldu ateşte vardı doktora götürdük kan aldılar 3 tane büyük tuvaletine baktılar çok ağladı yarum bende çok ağladım ve şimdik gece gece biraz isahilde kan gibi bişi var ama çok az korkuyoruz ben ve eşim ateşide var be yapmamız gerekiyor tehlikeli bir durumu çok korkuyorum ellerim bir birine doslıyor yardım edeseniz sevinirim 🙏🏻 bana bilgli annelerimden yazı yazmalarını istiyorum çok acıl ve Aptamil mamayı kulandıktan sorma oldu bütün bunalr mama değişiminden sonra oldu