Merhabalar , benim kızım henüz bir aylık ve gecikmiş sarılığı var ilk zamanlar asla uyanmıyordu resmen uyandırmak bir saat emzirmeye çalışmak bir saatti. Şu an uyanıyor eskiye göre ama hala en fazla 4 5 dakika emiyor ne yapsamda öyle 15 20 dk emen bir bebek değil . Aynı sorunu yaşayıp çözüm bulan var mı