Benim kızımda öyle arkadaşlar. 22 aylık olacak toplasan 20 kelimesi var bunlardan da emin olun 6-7 di net diğerleri hep genellikle ilk heceleri yarım yamalak, anne daha doğru düzgün dediğini duymadım hep baba der. Ama maşallah herşeyi anlıyor. İşine gelmiyor bazı komutlar dediğim dedik bir çocuk. Herşeyden hemen sıkılır. Ben bişey öğretemem hemen elimden alır ben biliyorumlar da davranır, kitap okuyacam de mi bişey öğretecem ona da öyle. Bir puzzle yapsın, yaptığı tam oturmadı mı ya da kule yapacak devrildi falan Allah hemen kıyameti koparır. Bakalım 21 eylülde 22 aylık olacak ve kontrol var doktor ne diyecek