Rav-Ebu Bağırsak hareketlerinin kız çocuklarıma göre daha geç geliştiğini duymuştum ama ne kadar doğrudur bilmiyorum. Oğlum 4.5 aylık, gaz problemi oldu ama her bebekte olabilecek gibi diye düşünüyorum. Aşırı değildi. Ona da biogaia probiyotik damla kullandık geçti. 3.ayından sonra 1 tane daha damla kullandım, normalde 3 ayda falan bıraktırıyorlar genelde sanırım.