Kızlar bebekler anne karnında 9 ay duruyorlar ya mesela, doğduktan sonra neden 10. Ay diye başlamıyor da 1. Ay olarak başlıyor ki. Sonuçta bu bebek 9 aydır varlığını sürdürüyor bence çok saçma kim buldu acaba doğduktan sonra 1.ay diye başlamayı. Kafamda yine deli sorular …