Tatlisannee Kızlarr yeni bez açtım kızımın altını değiştirecektim bu lekeleri gördüm eşime gösterdim direk çöpe attı midem bulandı bu ne böylee bi de Sleepy hemen mail atacağım 😔 
Sunlight Tatlisannee Hayır çöpe atmayın alın bi poşette saklayın. Mail ile de uğraşmayın direk arayıp şikayette bulunun. Gelip bezi sizden alıyorlar ve genellikle ücretsiz bi koli bez getiriyorlar
Olurolur Tatlisannee Bizde islak mendilde yasadık atmadım sakaldım kargolamamı istediler kargoladım gonderdigim adet kadar geri gonderdiler atmayın şikayet hattını direk arayın
Tuba Busragokceberra Üretim tarihi sanırım 26.6.22 O bu değilde ilk kez bezin de skt olduğunu öğrendim. Hemen bendeki bezlere de bakmalıyım😂
Tuba Busragokceberra Şimdi üşenmedim kalktım baktım. Bilmiyor olmam normalmiş çünkü almanya da ki bezlerde skt yazmıyor. Paket açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketin yazıyor sadece🙃
Busragokceberra Tuba Burda çoğu indirimli bezler genellikle alt yakın olanlar oluyor çok dikkat etmek gerek
Tatlisannee Olurolur sabah arayacağım direk. Çok sağolun. Eşim de gördü diyor ki senin elinden bulaşmıştır 😆😆