Sacidemasal biz tam 6 ay uğraştık bebeğim 40 çıktı uyuza yakalandı çok zor günler geçirdik küçücük bedenine leş gibi kokan karışımlar sürdük defalarca ama kökünden geçmeyince geçmiyor. 4 kişilik ailede biri iyileşse öbüründen geri bulaşıyordu 6 ay kimseyle görüşmedik bulaşma korkusundan 3 gün krem sürüp 4. Gün banyo yaptık evi ilaçlattık 6 ay ayak havlularına kadar ütüledim akla gelebilecek herşeyi kanepeleri bile ütüledim 4 doktor değiştik hepsi hemen hemen aynı karışımı yazıyordu en sonunda kurtulduk çok şükür ama oğlumun vücudunda atopik egzama oldu kullandığımız merhemler yüzünde. Tez vakitte sizde kurtulursunuz inşallah 🤲🤲🤲