Gastroenteroloji bölümü 10 aylık bebeğime SİMİLAC HİGHT ENERGY diye hazır yapılmış şişelerrde mama verdi 60 adet 30 gün kullan dedi bugün mamayı aldım ama bebeğim içmiyor biberonu hiç tutmadı doğuştan beri kaşıkla da içmiyor ne yapacağımı şaşırdım doktor kesin ıcir dedi düşüne düşüne kafayı yemek üzereyim ne yapmalıyım nasıl icirmeliyimm