Merhabalar bebeğim artık geceleri beslenmek için kalkmıyor, normalde gece 1 kere de olsa emmek için uyanirdi ama artık utanmıyor. Sizlerin bebekleri kaç aylıkken gece beslenmesini birakti. Kaldırıp emzirmeli miyim yoksa uyandırmamali miyim sizce kızlar. İçim rahat etmiyor nedense😐