Madampollyanna Hanımlar ek gida için buharli pisirici alıp almama konusunda kararsız kaldım. Ek gıdaya yaklaşık 3 ay var ama fiyatlar sürekli artıyor. Sizce gerekli mi ,bir yanım ise baslicaksin rahat edersin diyor diğer yanım ona o kadar para verilir mi
biryazmasali Madampollyanna ben bir heves aldım aventn wasabisini aldım ha ek gıdada yemeği aeven bir bebişniz olursa gerçekten kurtarıcı ha ama değermi o paraya bilemedim kızım 3 yaşında rondosunu kullanıyorum şuan ;( çok da gerek değil bence
bombacimulayim Madampollyanna ben de heves etmiştim ama etrafımda kullananlar önermedi. Yani evet çok işlevsel ama bir heves alınıyor sonra çokta kullanılmıyor diye duydum. İkeadan buharda pişirme aparatı aldım ilk ek gıda döneminde o çok işime yaradı. Daha sonra zaten normal yemek yemeye başladı şimdi arada kullanıyorum
Tuba Madampollyanna Şöyle söyleyeyim, iki oğlum var büyük oğlumda almadım ve hiç keşke olsaydı demedim😃 ikinci oğlumda hediye geldi ve aşırı rahat geldi. Yani olsa da olur, olmasa da olur 🙃
Aslan24 Madampollyanna bende baby brezza aldım iyikide almışım yapacağım ürünleri koyuyorum hopp buharda pişiyor ben çocukla ilgileniyorum bide aşırı huysuz olan bebekler var benimki gibi hayat kurtarıyor resmen
Asyaveannesi04 Madampollyanna Philips Avent aldım büyük kolaylık bende ek gıdaya başlamadan 3 ay önce almıştım işe gidiyorum atıyorum içine hemen pişiyor