QueenMommm Treelife kullandık kabız yaptı mecbur bıraktım kabız yapmayan hangisi var ocean microfer nasıl kullanan varmı bide bunun rengi nasıl
Larenim09 QueenMommm Bzm kızıda oceon kabız yaptı afedersiniz keçi şeyi gbi yapana kdar kıpkırmızı oluyo zavallm Bnde bu şişeyi bitirip Demir ilacını bırakmayı düşünüyorum ztn geç başladım ilk şişesi
Madamemom QueenMommm sidefer bizde kabızlık yapmadı ama yaparsada birgün ver birgün verme şeklinde kullan demişti doktorumuz
Grey QueenMommm başından beri sidefer kullanıyorum 9.ayımızdayız anne sütü aldığı için de bazen kaka yapmadığı olmuyor ama kabız olmadık bu ayımıza kadar
Kucukbirkiz QueenMommm ocean microfer kullanıyorum şuan için çok memnunum rengi beyaz hem dişleride karartma yapmaz diye dusunuyrm kabızlıkta yapmadı rahat günde iki kez büyük tuvaletini yapiyo tavsiye ederim.
Busragokceberra QueenMommm En masumu bestiron ama fazla kan değerini yükseltmiyor tecrübeyle sabit fenol en iyi değere getiriyor ama onu da bebekler içmiyor kokusu çok kötü
bombacimulayim Sidefer çok iyi hiç kabız yapmadı. Uzun bir süre sidefer kullandım bitince eczaneden almaya gittiğimde kalmamıştı ocean aldım ama onu çok az kullandık o yüzden ona yorum yapamayacağım
Laralidya QueenMommm QueenMommm ben doğduğundandır onu kullanıyorum tamamen doğal pancardan üretim rengi mat beyaz. Kilo başına 1 damla veriliyor tadı güzel bebekler severek içiyor diş boyama vs yapmıyor. Microfer tek geçerim yani
Kirpigiller QueenMommm damlası beyaz renk şurubu siyah ama hiç kabız yapmadı bizi şuan bestiron kullanıyoruz ondan da çok memnunuz
Efsamasal QueenMommm ocean microfer kullaniyorum canim hicbir sorun yok ve temiz icerikli tadi ve rengide kan ilaclarindan fakli beyaz bi yengi var kokusuda bitkisel bebegim severek kullaniyor