Arkadaşlar selam. Bebeğim 9 aylık. 1 haftadır emekliyor. Sorun şu ki sağ bacağını içe çevirip sürtüyor yere, sol bacağını da adım atar gibi kaldırıp ilerliyor. Hayal edebildiniz mi? İnternette aradım bulamadım. Forumda da benzer başlık bulamadım. Etrafımdaki insanlar zamanla geçer benimki de öyleydi, benimki oturarak emekliyordu vs vs gibi rahat söylemlerde bulunuyorlar. İnstagramda doktoranenninblogu bununla ilgili video çekip egzersiz göstermiş 1 haftadır denedik ama işe yaramadı bizde. Kendi çocuk doktorumuz klasik emeklemesi için yardım edin düzelmezse ortopediye gönderelim dedi.
Biz daha önceden de pili asimetrisi sebebiyle 2 kez ortopediye gözüktük ve 2 kez film çekildi herhangi bir sıkıntı görmemişti ortopedi doktoru. Yani kalça çıkığı filan değil olsa şimdiye kadar çoktan anlaşılması gerekiyordu.
Yarın gidip ortopedi doktoruna bu durumu tekrar soracağız ama sizlere de sormak istedim. Bebeği böyle farklı emekleyen var mı aramızda? Bu bir sorun mu bilmek istiyorum 😔😔😔