Atess Oğlum 4 aylik bugün ishal ateş şikayetiyle hastaneye gittik kan aldılar ve hafif Bi enfeksiyon başlangıcında olduğunu söylediler zimaks 100 ml diye antibiyotik verdi doktor kullanan varmi ?
g-k-s0212 Atess viral enfeksiyonlar bu ara çok yaygın O ilacı kullanmadım ama ishal, enfeksiyon durumlarında antibiyotik kullanımı şart diyorlar
VERA19 Atess Geçmiş olsun bebeğinize🙏🏻 Enfeksiyon durumunda bebeğim için kullandım o antibiyotiği bir yan etki görmedik memnun kaldım
Atess g-k-s0212 Bu kadar dikkat ederken nasıl hasta oldu bilmiyorum vallaha 😕 antibiyotikte beni her zaman Bi ürkütür çok küçük daha 🙄
Anonim81 Atess emziriyorsan sarımsak kürü dene. Antibiyotik vermek istemezsen sarımsak en doğal antibiyotik. Sen yiyeceksin sütünden bebeğin yararlanacak. Ve ne kadar sakınırsak o kadar hasta oluyo bu sıpalar. Geçmiş olsun 🤗
g-k-s0212 Atess doğru tabii biz anneler çok sevmiyoruz ağır ilaç kullanımını. Zaten doğru da değil. Bazen gerekli durumlar oluyor. Allah beterinden korusun 🙏🏻 Çok geçmiş olsun.
Atess Anonim81 teşekkür ederim maalesef sütüm kesildi mamaya devam ediyoruz aynen öyle vallaha sakınan göze çöp batar derler doğruymuş
Anonim81 Atess korkma antibiyotik vermekten. 4 aylıkken bizde hasta olduk maalesef vermek zorunda kaldım. Benimkide mama çocuğu. ek gıdaya geçince hastalanmayancocuk u takip et instagramdan. Belki ilaçlara gerek kalmaz sonrasında.