Seydacelep Kızlar iyi geceler Doğum yapalı 9 ay olucak, siz ne zaman bikini bölgenize ağda yaptınız, Sezeryan dikişim ve göbek deliğimin üstüne doğru uyuşukluk devam ediyor. Bir kere deneyim dedim canımdan can gitti çok acıyor, siz ne zaman yaptınız
Ayso5 Seydacelep ben yaptım hatta 2.ay gibi biriydi. Dikiş yerlerin de tüy vardi 3.yapisimda orayı alsınlar istedim ama enfeksiyon kaptı ki doğum yapalım 8 ay olacak neredeyse. Ama onun dışında kesinlikle acı hissetmiyorsun
Ebrulavinya Seydacelep iki aylıkken kendim yaptım üstelik dikiş bölgemi de almıştım bir sorun yoktu hatta en rahat orası olmuştu his yok diye
tavsaninannesi Seydacelep 6. Ayda yaptırmıştım ağrı eliğim çok düşüktür ilk başta çok acıyor hamilelikte yaptırmadığım için kıl köklerim kalınlaşmıştı ama sonrasındaki aylar rahat oldu sadece yaparken dikiş yerime bastırmamasını rica etmiştim zaten dikkat ediyorlar
Atess Seydacelep Ben 40 im çıkar çıkmaz yaptırdım sadece biraz dikkat etmesini söyledim yavaş yavaş yaptık bitti jilet veya farklı şeyler hiç deneme sertlesince 2 kati daha çok acıyor hala yaptırıyorum herhangi Bi sorun yasamadim
Seydacelep Ebrulavinya his olmaz mı canımdan can gitti resmen alıştırmam lazım artık İyi yapmışsınız maşallah
Ayso5 Seydacelep yok yok acimayacagini düşün sen. Sezeryan gibi bi ameliyat oluyorsun ağda mi acıtacak seni☘️ acir gibi düşünme benim cidden doğum sonrası ilk agdam cok kolaydı çünkü sezeryan agrisi daha baskın geliyordu
Norveckizi Ya inanmıyorum ya O boşluk Hissizlik Ya da ağrı sancı hassaslık her neyse … Aylarca devam mı ediyor 😔n ezaman iyileşiyor sezaryen yeri yaa
Seydacelep Norveckizi vallahi bilmiyorum hala devam ediyor bende,ikizim bile 1 buçuk sene hala devam ediyormuş hissizlik uyuşukluk
Saaki Norveckizi bu kişiden kişiye ve doğum sayısına göre bile değişiklik gösteriyor annem hala hissetmiyor ama arkadaşım ve ben hissetmeye başladık .. korkmayın
Seydacelep tavsaninannesi ben hep kendim aldım o yüzden hiç güvenmem, benimde çok yüksekdir ama çok canım yandı
Seydacelep Atess hep jiletle aldım jiletle alırken bile acıyordu ama artık dayanamıcam hemen çıkıyor ağda yapmam lazım
Enda1204 Seydacelep uyuşukluk hala var gibi 17 ay olacak nerdeyse ama ağdaya 43.günümde gittim hiç ağrı acı hissetmedim
Busragokceberra Seydacelep 2 ay sonra yaptırdı doğumdan önceki gibi bir acı oldu her zaman ki gibi yani
Seydacelep Busragokceberra dikiş bölgesi açıyor sadece hemen orayı alıp bitirsem değer taraflarım acımıyor sadece dikiş bölgesi açıyor