Ecenin_Annesi29 ana kucağı olmasaydı çocuğu nerde tutardım bilmiyorum, yani beşiği yatak odasında duruyor gün içinde onda tutamazdım, 6 Aylık olana kadar ana kucagini kullandım artık içine sığamadığı dönemediği için kaldırdık, biz kaynanamlara çıkardık üst kata birimiz çocuğu birimiz ana kucagi alırdık aşağı inerken de aynı şekilde biz nereye o orayaydı bence gerekli