Adanalılar basmış postu 💃🏻💃🏻 selam sevgili hemşehrilerim 😊 bütün ısrar ve hatta triplere inat yaptırmadım Adana’da değiliz İzmir’de yaşıyoruz ama buranın sıcağı da nemi de oraları aratmaz oldu son yıllarda. Maalesef eski kafa geleneklerde direnen çok ama yılmayın, yaptırmayın