Alpitom Güzel anneler hafta sonu bir günlüğüne Sapanca’da olacağız. Otelimizde kahvaltı yaptıktan sonra 2 yaşındaki oğlumuzla akşamüstüne kadar hızlıca bir gezmek istiyoruz. Rota, güzergah,restoran, her konuda önerilerinizi seve seve dinlemek isterim 🫶
Kimyageranne123 Alpitom Maja Kırkpınar Restorant ,göl üzerinde iskelede yemek yeme keyfi güzel oluyor özellikle tam akşam üzeri, yemekleride bence genel olarak lezzetli tavsiye ederim
isimsiz___ Alpitom göl kenarındaki yerler aşırı pahalı bilginiz olsun bir dilim pasta iki çay 150 tl tuttu