Bebeğimin süt alerjisi olduğunu düşünüyorum belirtilerinden vs. 1,5 ay önde başlayan ishalimsi kaka ile başladı. İlk zamanlar doktora gittik ishal mi değil mi tahlildir sonuçtur derken alerji olabilir dedi sonrasında şehir vs değiştirdik girmedik bir daha. Sorum şu ki tedavi edilmediği durumlarda neyle karşılaşılabilir ? Bu arada yarın gideceğiz doktora