Kızlar bu ilacı aldım bugün kızım için yarın kullanmaya başlayacağım. Acaba demir ilacını nasıl veriyorsunuz? Mamanın içine katsam tat değişimi olur mu? Malum atak haftasındayız zorlanıyorız beslenmede zaten iyice kötü olur mu? Yada direk ağızına mı damlatayım?