Askpare Canım bence evin sicakligina göre kendin karar verebilirsin. Mesela ben kombiyi actim son 20 gündür. İzmitte yasiyorum. Havalar sogumaya basladi. Ev sicak oldugu icin ince uzun kollu cit citli badi ustune ince tisort altina da normal kalinlikta esofman veya pijama. Bu sekilde giydiriyorum. Uyandiktan sonra terliyse ustunu degisip yelek giydiriyorum. Bu sekilde😊