Oğlum 3 ay 20 günlük bugün yakınımızın tavsiyesiyle bi doktora gittik rutin kontrol için. Doktor pipisi yapışmasın diye geriye dogru cekti siz de boyl3 yapın haftada 1 dedi ama pipisinin ucu kanadı biraz doktor çekince. Doktor normal kontrole devam ederken ben farkedip bu neden oldu dedim cevap vermedi cektiginiz için mi dedim evet dedi yapışmaya müsait yapıda dedi ama tedirgin oldum böyle bir şey yaşayan oldu mu acaba ?