Ben doktora gitmedim ama oğlum aşırı tv izledi 3 haftadır kapalı ve işaret etmeye başladı sosyal olarak iyiye gidiyor sürekli oyun alanı park yapıyoruz Kitaplar okuyoruz dışarda bol vakit harcadık meğerse TL’den kaynaklı belirtileri vardı parmak ucu yürüme işaret etmeme seslenince bazen bakmama şimdi hepsini yapıyor 3 hafta içinde hemde oyun gruplarıda bence ayrılma kaygısı varsa başlaması için ideal olur oraya alıştıkça kreşinde aynı ortam olduğunu anlayınca kabullenir bence bu sefer keyifle gider zaten kreşte ilk etapta hemen bırakıp gitmiyorsunuz bi süre bekleyebiliyorsunuz oryantasyon şeklinde yapabilirsiniz mesela oyun saatinde gidip o oyun oynarken siz bi odada beklerseniz rahat hisseder biz bazı öğrencilerimize yapıyorduk alışması için kısa sürede adapte oluyorlar