Anne76 Her gün kontrol ediyordum. 7 ay 10 günlükken farkettim. 1 hafta sonra 8 aylık olacak oğlum 1 dişi var. 2.si yolda gibi. Yalnız bizde hiç diş etlerinde kabarma falan olmadı. Diş eti normaldi. O yüzden bende anlayamadım pek. Herhalde diğerleri de öyle olacak.