Gamzezzzz Anneler merhaba Kızımdan sonra herşeyı saldım fark ediyorum ki ciddi fark var cildimde Sizin önereceğiniz cilt bakımları neler Nemlendiren,beyazlatan kırışık önleyen 😊🌸
Woody Gamzezzzz ben kremi falan bırakıp yüz yogasina başladım birkaç gündür. Bebeği uyuturken bile yapabilirsiniz. Kendime yandaş arıyorum 🐣
lalbg Gamzezzzz bol su içmen şart. Ayrıca saf gül suyu ve maden suyunu bi kapta karıştır buz kalıplarına dök ve o buz küplerini cildine sür tonik niyetine. Kırışıklık için hyaluronik asit kullanabilirsin solgar’ın. Bir de kolajen takviyesi önemli. Son olarak ayva çekirdeğini 2 gün suda bekletince hel gibi oluyo onu da yüzüne serum gibi uygulayabilirsin😊
Seymaslannumt Gamzezzzz karma yağlı bir cildim var la roche jel işe yıkayıp ( kabak lif sıkıp yıkıyorum peeling etkisi anında) daha sonra the purest solutions arbutin ve H/a serumunu kullanıyorum leke ve nemlendirmek için harika bir ürün. Hafta 1 kez yine aynı markanın kimyasal kırmızı peeling kullanıyorum.
Girlmomsss Ben la roche posay effaclar ile yikiyorum sonra o an ihtiyac neyse ona gore tonikliyorum lancome energie de vie serum yine lancome ya da estee lauder nemlendirici ve kiehls goz kremi suruyorum gun icinde mutlaka la roche posay gunes kremi suruyorum makyajli asla uyumam ayrica haftada 2 maske yapiyorum lekeler icin bioderma white object krem kullaniyorum henuz kirisikligim yok o konuda bilgim yok :)