Mavi1_ozdenir dün sabah 6 da benim kızım da yataktan düştü yanağı morardı kusma yemesindesıkıntı halsizliği vs yoksa çok endişelenme yani farklı bir belirti verir hele ki baş darbeleri. Bende çok korktum bir iki sağlıkçı arkadaşlarım var baktılar gayet mutlu gerek yok götürmene takip et dediler. Bi de hastanelerde bu düşme olayları adli vaka olarak geçiyormuş galiba polis ifadeleri vs. Uğraşıyormuşsun biraz çok iyi gözlemle çocuğunu normalden fazla uyudu mu bak iştahına bak göz bebeklerine bak ateşine bak . Allah evlatlarımızı korusun çok endişelendirici bir olay