edanurkiragi Bebeğim iki gün sarılıktan dolayı küvezde yattı dün çıkardık ancak acıksada uyanmıyo ellemesem saatlerce uyuyacak gibi üç saatin sonunda kendim uyandırıyorum bu normal bir durum mu yaşayanlar var mı bu tarz bi şey…
Mira2363 edanurkiragi neden 3 saati bekliyorsunuz sarılık olan bebekler sık sık emzirilmeli siz 3 saatte bir beslemeye devam ederseniz o uyur düzelmez benm kızımda doğduğu zaman satılıktı 1 haftada düştü sık sık emzir yada mama veriosun mama Ver karnı doydukça idrar yaptıkça geçecek
Uykulubebe edanurkiragi ahhh okudukça eski günlere gittim. Hemşireleri dinlemeyin yok 2-3 saat yalan sürekli mama ver özellikle 2 hafta aşırı sıkı tutun sonra zaten cin gibi olacaktır🙂 emzirmeyi ihmal etme ama ilk zamanlar süt az olduğu için emiyor sanıyorsun ama çok az sıvı alıp emerken efor sarfedip yorgun düşüp uyuyorlar mama ne kadar içtiğini görürsün en azından. (İlk haftalar mama sonra zaten emzirirsin anne sütü kadar yarayışlı bir şey değil tabiki mamayı desteklemiyorum )
Esraa53 edanurkiragi şuan 16 günlüğüz 1 gün sarılıktan dolayı hastanede yattık çıktık çok şükür sarılığı geçti ama biraz kilo kaybı var öyle zor uyanıyor ki yapmadığımız bişey kalmadı bi şekilde uyandırmaya çalışıyorum beslemek için
edanurkiragi Mira2363 hemşire 3 saat içinde uyanmazsa siz uyandırın dedi o yüzden kendi kendine uyanmasını bekliyoruz zaten sarılığı düştü 9.8 şu anda ne deniliyorsa onu yapıyorum :/
Seydaaa5 Bende yaşadım 15 günlüğüz bizde ayaklarının altına vuruyordum ben ıslak mendille vücudunu silerdim myle uyanırdı
Defne_m Normal canım biz de 15 günlük olduk aynıyız ben uyandırmasam bütün gün uyur, hemşireler de zaten en az 2-3 saatte bir uyandırıp emzirin diye tembihlemişlerdi taburcu olurken
YaseminBS Doktorumuz saat başı uyandırıp emzirin demişti, uyanmadığı için ayağının altına parmağımızla tıklatıyorduk.Zorla emziriyorduk.
edanurkiragi Islak mendille vs hiç uyanmıyor ayağının altına vuruyoruz falan ancak o şekilde o da iki mızmızlanıyo geri uyuyo şu an sarılığı 9.8 oranında bi problem olmaz dedi doktor hem mama veriyorum hemde emziriyorum ama çok zor oluyor uyandırması :( ne zamana kadar böyle sürecek
Mira2363 edanurkiragi çokta düşük degil yani halen uyku yapıyor siz o zaman hemşireye tekrar bi sorun ne yapılacağını
Tubaagcl edanurkiragi sarılık düşse dahi tekrar yükselmeyecek diye birşey yok 2 günde bile hemen yükseliyor . 3 saat çok uzun bir süre 1 saatte bir emzirmelisiniz . Uzayan sarılık olabilir. Emmiyorsa uyumak için benim oğlum dq öyleydi çünkü sagip biberonla verin hem ne kadar içtiğini de görmüş olursunuz . Sadece bir tavsiye 😌
edanurkiragi Uykulubebe siz kaç saatte bir veriyodunuz uyandıkçamı mama verdiniz yoksa sizmi uyandırdınız
edanurkiragi Uykulubebe banada yenidoğan hemşiresi en geç üç saat içinde uyandırmazsa sen uyandır dedi yoksa bende saat başı uyandırıyodum şimdi sizin dediğiniz gibi bazen iki saatte bir bazende üç saatte bir uyandırıyorum 60 cc garanti içiriyorum mamayı içerse fazlasınıda veriyorum günde beş kere mutlaka çişini yapıyo o yüzden yeterli geldiğini düşünüyorum öyledir galiba