Emirim21 anladım, çok geçmiş olsun🙏 biz sürecin başındayız, ne bileyim insan belki degildir diyor teşhis koymaya çekinince doktor (daha 10 gün oldu şüphe durumu, sanırım ben de tam sindirebilmiş degilim). Bizimde göz teması kısıtlı, isme yanıt neredeyse yok, komutlara dönüş sadece çok hoşuna giden bir şey teklif edilirse var (örneğin hadi balon üfürelim deyince gelir ya da havuza girelim hadi dersem), konuşma hiçe yakın, bunun yanında takıntısı hiç yok, teker çevirme, parmak ucunda yürüme, el çırpma, ayni nesneleri peşi sıra dizme gibi. Çok sevencen, kafasına dokundurur, sevdirir. Bu özel çocukların pek temastan hoşlanmadıklarını duymuştum, bu tarz problemlerimiz yok. Konuşmasına çok sevindim😍 diliyorum o günleri ben de görürüm…