boncukannesi123 bir daha olursa (umarım olmaz), video cekmenizi öneririm. Yani bu tarz durumlarda video cekmek insanın aklına gelebilecek son şey ama doktorların da istedigi ilk şey malesef. Herhangi bir nöbet vs olma ihtimaline karşılık doktorlar görmek istiyorlar bu tarz durumları. Ne kadar sürüyor bu nefessiz kalma olayı ve olay anında göz takibi, bilinci vs yerinde mi oluyor? Elinde kolunda kasılma oluyor mu?