Baby-tekin Covit geçirdik yeni karantina bitti oğlumda geçirdi 19 aylık ateş burun akıntısı hapşırma vardı bitmişti hepsi 2 gündür kuru gıcık bi öksürük var neden olur anlamadim doktor götürmek gereklimidir geçermi
NunuDudu Baby-tekin mutlaka bir götürüp ciğerlerine baksınlar malesef covitten sonraki öksürük çok yıpratıcı oluyor. Ben o kadar öksürüyordum ki kaburgalarımı zedelemişim. Doktor ilaç verdi ve çok rahatladım sonra.
Sandall_ Bizimde virüsten sonra hala çocuğumda balgamlı öksürük var biz götürdük öle öle atacak atamamislar dediler ama siznki kuru ise bence bı götürün ciğerlerine falan inebilir tehlikeli