Dilantulgarr_ Kızlar yarın yarı kırkımız çıkıyor 20 günlük olacağız inşallah yarı kırk çıkarma nasıl yapılıyor acaba bilen veya uygulayan var mı? Sizce çok gerekli mi?
Yaren Dilantulgarr_ ne gerek ya yarı kırk yarı yaş bilmem ne bebeğinizle ilgilenin onla uğraşacaginiz zamanda 😅
Minisinannesiii Yaren vallahi yeni yeni adetler başladı yarı kiri alti ay kınası yok diş partisi yenidoğan partisi 😀erinmiyolar da ben evi toplayıp kocama 1 tabak yemek yapana kadar g.tm çıkıyo 😀
Yaren Minisinannesiii aynen valla ya pes nereden buluyorlar bu enerjiyi bilmiyorum geçen gün gördüm burda 6 ay kınası yapmış iki üç kostüm degisiyorlar bir de 😅
Minisinannesiii Yaren kız oğluma bi doğum günü yapayım dedim yorgunluktan millete niye geldiniz der gibi bakiyodum neyime benim süslü püslü işler 😀😀
Yaren Minisinannesiii evet doğum gününü zor kutluyorum artık 4 yaşına geldi artık aile arası yapcam dedim bu sefer de şehir dışından kayınvalide amcalar vs geldi yine yoruldum 😅
Esra_Deva Dilantulgarr_ bana çok anlamsız geliyor kusura bakmayın. Genelde ilk bebeği olan genç anneler çok heves ediyor anlıyorum ama manasız bence. Bu arada benim de ilk bebeğim. Yarı yaş falan komik oluyor bence. Tercih sizin yine de.
Dilantulgarr_ Esra_Deva ya bende çevremden duydum karşıyım açıkçası saçma geliyor bana da burdan da bi sorayım dedim 🌸