Canimoglum1204_- cumartesi idrar yolu enfeksiyonu olduğumu düşünüp doktora gittim, adet 2 gün gecikmişti kan ver yine de dedi ve beta 34 çıktı pozitifsin dedi, evde 2 tane test yaptım ikisi de silik çıktı, sabah tekrar kan vereceğim. Umarım değilimdir ama berbat şekilde sırt kasık ağrım var.