Yaseminlgn Merhaba arkadaşlar oğlum tam bir yaşında son günlerde aşırı iştahsız sabahtan akşama kadar bi şey vermesem yemiyor gerçi verdiğimde de yemiyor ancak bir iki kaşık aymı sorunu yaşayan var mı bu aylarda ne yapacağımı şaşırdım😞🤯
demetdemircioglu Yaseminlgn durun ayni bizdede pesinde geziyorum resmen zorla tikiyorum agzina biseyler
Meryemdeveci Yaseminlgn 11 aylıkken başlayıp 13 aya geldik yine aynı iştahsız çok zor ve yıpratıcı bir süreç
Efem Yaseminlgn 13 aylık olucaz bir iki haftadır hiç bişey yemiyor sadece azıcık meyve sadece emmek istiyor,inşallah hemen geçer çok stres yapıyorum :(
Yaseminlgn Lena23 bizim dişler var ama aşırı iştahsız anlamıyorum nedendir yeni diş geliyordur belki diyorum ama diğerleri çıkarken hiç bu kadar iştahsız olmamıştı. Sizin bebişin de dişlerinin çıkması yakındır ondandır huzursuzluğu
Yaseminlgn demetdemircioglu internetten biraz araştırdım bir yaşına gelen bebeklerin %40/50 sinde bu iştahsızlık yaşanıyormuş umarım geçicidir🤯
Yaseminlgn Meryemdeveci bir anda bıçak gibi kesildi resmen yiyen çocuğum gitti yerine hiçbir şeye ağzını açmayan bi bebek geldi 🤷🏻♀️
Yaseminlgn Efem ben de çok stres yapıyorum sadece emmek istiyor arada birkaç kaşık bi şey yerse o. Ben öğün atlasa huzursuz olurdum şimdi sabahtan akşama kadar bi şey yememesi beni mahvediyor 🙁
Meryemdeveci Yaseminlgn aynı bizimde öyle oldu sabırla iştahı açılacağı günü bekliyorum umarım büyüdüğü zamanda kalici olmaz bu durum
Meryemdeveci Yaseminlgn aynı bizimde öyle oldu sabırla iştahı açılacağı günü bekliyorum umarım büyüdüğü zamanda kalici olmaz bu durum