Arkadaşlar oğlum 13 aylık maalesef ki emerek uyuyor yanmda uyuyor. 1 haftadır odasına beşiğine alıştırmaya çalışıyorum ama benim yanımda büyük yatağa alıştığı için beşiğinde rahat rahat donemeyince çığlık kıyamet uyanıyor gece. Sizce rahat hareket edebilegi nasıl bir beşik alabilirim 13 aylık bebeğe. Park yatak için geç mi kaldım acaba