Sukran34 spiralden korkmayin ben cok zor bir dogumdan sonra ayni dogumhanede 6 haftalik lohusaylen taktirdim tabiki cok gergindim ama korkulacak bir sey yokmus 2 dk da takiverdi doktorum cok rahat hic yokmus gibi valla 8 ay oldu simdi dogum yapali hala adet gormedim kafam cok rahat. emzirdigim icin ilac kullanmamayi tercih ettim. igneler falan da hormonal yapiya nasil etki eder bilmiyorum bu yuzden tercih etmedim.