Busraa5858 5.5 aylık olduğunda herseyi yiyordu öğün olarak Şuan sadece diş çıkaracağı zaman iştahsızdı onun dışında şükür yemesi iyi öğünlerini güzel yer ve herseyi yer yani o yararlı onu vereyim bu zararlı Hun’u vermeyim değilde hani Hun’unda tadına baksın ilerde herseyi yesin pastanın ucundan yesin ama tadı damağında yer etsin ama tarhana çorbasını 2 kepçe içsin gibi 🥰