Evet arkadaşlar kızım 10 aylık yürüyor haliyle evin içinde sıkılıyor dışarısı da sıcak yakınlarda park falan da yok dıları çıkıp gezip oynayınca rahat güzel uyuyor ama evin içinde sürekli huysuz uyumuyor oyalayacak bir şey de bulamıyorum.
Siz nasıl oyalıyorsunuz bebeleri neler ilgisini çekiyor oyuncak vb.