tazeannecikk2605 psikoloji çok önemli sen iyi düşün önce. Benim bebeğim doğunca başka bir ile sevk oldu ben göremedim bile . Ama damla damla süt topladım enjektörle topluyordum. Sezeryan doğum üstüne bebek yok sıcak kompres yaptım göğüslerime, masajlar yaptım(internetten bulabilirsin) , bol bol su içtim ilk günden damla damla geldi. Ne zaman taburcu olup gidip bebeğimi gördüm o gün sütüm geldi yani psikoloji çok önemli sonra makine ile sağmaya başladım. Hatta bilinçsizce çok sağmışım şimdi tazyikli süt sıkıntım var . Ben baby plus çiftli pompa kullanıyorum çokta memnunum lansinoh pahalıydı bu daha uygundu iyiki bunu almışım çok memnunum.