Dogabebegi kendini kaldırmaya çalışıyordu ellerinden tutup kaldırdım, kısa kısa durdu o şekilde. Sonra kucakta oturtmaya başladım. Sonra koltukta destekli kendisi oturdu. Şu an mama sandalyesinde oturabiliyor. Rahatsız olursa ağlıyor veya kendini aşağı itiyor. 🤗