Atabsra Doktor ve eczane meyve suyu ile karıştırılır dedi karıştırdım içti tadı acı kötü çünkü kullanan var mı böyle
Pastaneusuluislakkek Atabsra ben normal verdim bebeğime tadı kötü değil bebeğim de sorunsuz içti sadece içindeki partiküller biraz rahatsız ediyor