Merhaba Hanım,
Yardımınıza ihtiyacım var 😞 çocuğum 2 yaşında ve bugün taşların olduğu bir yerde düşmüş, dudakları şişti çok kanamış 1 saatliğine ben yanında değildim. Baktığımda üst iki dişinin diplerinin morardığını gördüm. Diş doktoruna görürdüm film çekildi köklerinde sıkıntı yok dedi antibiyotik yazdı iltihaplanmaya olmasın diye. Ama ben tam güvenemedim küçük bir yerdeyim şu an o nedwnle başına gelen var ise aydınlatabilir mi beni? Üst sağ dişi hafif sallanıyor bu arada. Meme emiyoruz hala ve şu an emerken bazen ayy diyor dişini gösteriyor canım çok yanıyor 😔 acıları calpolle bi kaç güne düzelir diyeceğim ama sallanan diş yerine oturur mu ki 😔 bu durumu yaşayan var mıdır yorumunuzu çok rica edeceğim.